Ο Ρόλος Του Ασφαλιστικού Συμβούλου.
Καθημερινά οι καταναλωτές βομβαρδίζονται από προσφορές και παραπλανητικές διαφημίσεις, για μεγάλες παροχές και φτηνά ασφάλιστρα!
Η ασφάλιση είναι μια σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευθεί κανείς σε κείνον, που την πουλάει σαν συνοδευτικό προϊόν στην κύρια δραστηριότητα του, είτε λέγεται τράπεζα, είτε αντιπροσωπεία αυτοκινήτου, ή να την εμπιστευθεί, στο αχανές και απρόσωπο διαδίκτυο.
Επιλέγοντας ο καταναλωτής να ασφαλιστεί μέσα από όλα αυτά τα δίκτυα πρέπει να γνωρίζει ότι αγοράζει προϊόν μιας χρήσης, χωρίς service και ενώ το οικονομικό όφελος είναι πολύ μικρό, αποστερεί τον εαυτό του, από τον φυσικό του υποστηρικτή και σύμβουλο την ώρα της διεκδίκησης της αποζημίωσης.
"Είναι δηλαδή, σαν να επιλέγει να εμφανιστεί στο δικαστήριο χωρίς τον δικηγόρο του ή να λάβει φαρμακευτική αγωγή χωρίς την συμβουλή του γιατρού".
Όλοι αυτοί οι ασφαλισμένοι, την ώρα της ανάγκης-ζημιάς είναι ανυπεράσπιστοι και ξυπόλυτοι, χωρίς καθοδήγηση και συμβουλή, ξεχνούν τον τρόπο που επέλεξαν να ασφαλιστούν και προστρέχουν στον Ασφαλιστικό Σύμβουλο για να τους εξηγήσει τους όρους του συμβολαίου, να τους επισημάνει τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτό και να τους καθοδηγήσει σχετικά με τον τρόπο που θα διεκδικήσουν την αποζημίωση.
Εν ολίγοις ενώ δεν τον επέλεξαν ζητούν υποστήριξη και συμβουλή.